Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun market
Šperková, Ivana ; Růžičková, Soňa (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je na základě získaných teoretických poznatků a práce v terénu provést marketingové šetření, které přinese pohled na spokojenost zákazníků v dané maloobchodní prodejně. Výsledky dotazníkového šetření současně s provedenými analýzami prostředí podniku poskytnou nezbytné podklady pro vytvoření návrhů a doporučení vedoucích ke zvýšení spokojenosti zákazníků a tím i dosažení cíle diplomové práce.
Analýza spokojenosti zákazníků Florbalovaprodejna.cz (návrhy na opatření ke zvýšení její úrovně)
Musil, Martin ; Pejta, Ivan (oponent) ; Světlík, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem, konkrétně analýzou spokojenosti zákazníků pro prodejnu sportovního vybavení Florbalovaprodejna.cz. V praktické části práce je provedena marketingová analýza firmy s následným provedením a vyhodnocením výzkumu spokojenosti zákazníků, kdy tato praktická část práce vychází z teoretických východisek diplomové práce. Výzkum spokojenosti zákazníků je prováděn dotazníkovou metodou. Na základě zjištěných a vyhodnocených informací, získaných z výzkumu, je sestaven návrh na udržení spokojenosti zákazníků s následným zvyšováním této úrovně.
Analýza úrovně služeb v restauračním zařízení TAMTAM BAR
Vrabcová, Kateřina ; Nováková, Eliška (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb poskytovaných restauračním zařízením TAMTAM BAR v Kroměříži. V teoretické části je zpracována především problematika marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníka. Analytická část práce je zaměřena na představení firmy a následné zpracování a vyhodnocení analýzy spokojenosti zákazníků, které vede k podání návrhů opatření ke zvýšení úrovně analyzovaných služeb.
Herní systém české squashové extraligy
Vorlíček, Ondřej ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Krause, Veronika (oponent)
Název: Herní systém české squashové extraligy Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout úpravy herního systému české squashové extraligy. Návrhy by měly přinést zlepšení organizace, zatraktivnění soutěže a zvýšení spokojenosti samotných hráčů se soutěží. Metody: Pro sběr primárních dat v této práci byla využita metoda elektronického dotazování. Konkrétně se jednalo o metodu CAWI neboli Computer Assisted Web Interviewing. K měření názorů respondentů v dotazníku byla využita pětibodová Likertova škála. Druhou z metod byla analýza dokumentů, která zkoumala sekundární data v podobě pravidel soutěží a dokumentů vydaných Českou asociací squashe. Výsledky: Popularita squashe v České republice klesá, i přestože český squash získal v posledních letech řadu úspěchů na mezinárodní úrovni. Nejvyšší česká squashová soutěž není atraktivní. Pomocí výzkumu v této práci bylo zjištěno, že samotní hráči nejsou spokojení s aktuálním herním systémem české squashové extraligy. Naopak nultý ročník Smíšené ligy testovaný v sezóně 2022/23 se jim líbil a má potenciál stát se v budoucnu hlavní českou squashovou soutěží. Z výsledků výzkumu bylo vytvořeno několik návrhů, které by české extralize mohly pomoci k dosažení vyšší atraktivity a spokojenosti u hráčů. Klíčová slova: sport, organizace soutěže, formát...
Experimentální činnosti ve výuce chemie v České republice a v zahraničí
VĚŽENSKÝ, Jan
Cílem bakalářské práce je zmapování aktuálního stavu využívání experimentálních činností ve výuce chemie v České republice a v zahraničí na základě autentických výpovědí absolventů základních a středních škol. Práci tvoří teoretická a praktická část, které jsou řazeny do kapitol v chronologickém sledu tak, aby byla zajištěna myšlenková návaznost řešené problematiky. V prvních kapitolách je přiblížena výuka chemie v České republice jak v dobách minulých, tak v současné době. Dále jsou rozebírány a popisovány vzdělávací soustavy ve vybraných zemích světa a přístup k výuce chemie v těchto zemích. V závěru teoretické části jsou popsány různé druhy experimentů, jejichž prostřednictvím autor poukazuje na aktuální trend ve vzdělávání, v němž dochází k přesunu na badatelsky orientovanou výuku. V praktické části autor provedl analýzu autentických výpovědí absolventů základních a středních škol týkajících se průběhu výuky chemie a využívání experimentálních činností, na jejímž základě identifikoval podobnosti i rozdíly ve využívání experimentálních činností a v přístupu k výuce chemie obecně. Je zde patrný rozdíl v přístupu k chemickým experimentům, přičemž se přístup shoduje mezi Českou republikou a Německou spolkovou republikou, ale odlišuje se v porovnání s Francií a Indií. Závěr nelze zobecnit z důvodu malého vzorku respondentů, avšak provedená analýza naznačila možné rozdíly v pojetí výuky chemie a experimentálních činností, které mohou mít dopad na postoje a úspěšnost žáků, a otevírá prostor pro další zkoumání s užitím kvantitativních metod pedagogického výzkumu.
Filosofická povaha tázání
Mejšner, Štěpán ; Fajfr, Marek (vedoucí práce) ; Blažková, Miloslava (oponent)
Tato diplomová práce si vytyčila za cíl zkoumat filosofickou povahu tázání. Mým úkolem bylo představit průřez filosofických myšlení a jejich povahy tázání vyseparovat a představit jejich strukturu. Tyto struktury porovnat s ostatními zkoumanými filosofy a najít jejich podobnosti či naopak naprosté opaky. Problém, kterým se někteří filosofové zaobírají a někteří jej úplně vypustí, je samotný jazyk. Jazyk je i částečnou odpovědí na povahu tázání jako takového.
Myšlení v pojetí Hannah Arendtové
Škardová, Michaela ; Zicha, Zbyněk (vedoucí práce) ; Rybák, David (oponent)
Práce se esejisticky zaobírá myšlením v pojetí Hannah Arendtové, kdy jejím ústředním cílem je pojmenovat specifika myšlení této myslitelky, její zdroje inspirace a její pojetí myšlení samotného. Práce se pokouší objasnit, v čem může způsob myšlení Arendtové inspirovat. Východiskem práce je její pojetí vita activa a vita contemplativa, kdy rozlišení mezi těmito dvěma životy slouží jako východisko pro objevování půdy ducha. V souvislosti s duchovními aktivitami je poté hlavním záměrem práce objasňování jedinečnosti tázání v pojetí Hannah Arendtové a poukazování na vlastní povahu myšlení. V práci je nastíněno, proč je důležité se po samém myšlení tázat, a jsou zde naznačena východiska, proč tak Hannah Arendtová vůbec činí. Práce se snaží poukázat na to, jak jsme ve světě skrze myšlení a jakým způsobem je praktický rozum tím určujícím pro dnešní společnost. Vyústěním práce je důležitost tázání se v procesu výchovy. KLÍČOVÁ SLOVA Hannah Arendtová, myšlení, vita activa, vita contemplativa, jednání, řeč, praktické myšlení, smysl, svědomí, tázání
Zavádění formativního hodnocení do výuky AJ na 1. stupni ZŠ
Buriánková, Zuzana ; Vallin, Petra (vedoucí práce) ; Krátká, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá zaváděním formativního hodnocení do výuky anglického jazyka na 1. stupni základních škol. Je zaměřena na klíčové strategie formativního hodnocení a jejich zavádění do praxe. Blíže specifikuje cíle učení, kritéria hodnocení, komunikaci ve třídě včetně efektivního kladení otázek, poskytování zpětné vazby, vrstevnické hodnocení a sebehodnocení. Teoretická část diplomové práce je věnována problematice školního hodnocení, charakterizuje typologii, formy a funkce hodnocení. Dále se zabývá tematikou osvojování si cizího jazyka z pohledu vývojových zvláštností žáků mladšího školního věku s ohledem na kognitivní, sociální a emoční a fyzický vývoj. Třetí kapitola teoretické části popisuje jednotlivé klíčové strategie formativního hodnocení. Empirická část si pak dává za cíl popsat postup zavádění klíčových strategií formativního hodnocení do praxe. Součástí je metodický soubor jednotlivých technik, které jsem používala v rámci zavádění formativního hodnocení do výuky. Na počátku výzkumu byla položena základní otázka: V jaké míře používají učitelé při výuce anglického jazyka na 1. stupni formativní hodnocení? Hlavním cílem bylo zajistit postupnou změnu ve výuce za použití prvků formativního hodnocení a přejít k responzivní výuce reagující na potřeby jednotlivých žáků. Prostřednictvím...
Péče o duši jako základ sebevýchovy
Stříbrská, Lenka ; Hogenová, Anna (vedoucí práce) ; Jirásková, Věra (oponent)
Diplomová práce podává základní vyložení tématu péče o duši doplněné o úvahy spadající do filosofie výchovy. V úvodu textu jsou autorkou vytyčeny tři výchozí otázky: Co je péče o duši a co do sebe tato starost zahrnuje? Jaké jsou možnosti návratu k této koncepci v současné době a je tento návrat ještě možný? Jakou roli hraje dnes v rámci "starání se" škola a jaká je úloha učitele? Samotná práce je rozdělena do tří oddílů, jež jsou věnovány srovnání vnímání duše v období antiky, novověku, Patočkovu pojetí dějin a životních pohybů a tázání, dialogu a objevování vlastního počátku jako náležitostí, bez nichž se vzestupný duševní pohyb nemůže uskutečnit. Péče o duši souvisí též s fenoménem svobody jako svobody k něčemu, co nás zakládá. Postupně se vyjevuje nezbytnost aktualizace pečování o duši v současné době, v níž hraje velice důležitou roli škola jako hlavní participant v procesu výchovy.
Rozvoj čtenáře na 2.stupni ZŠ: Základní čtenářské strategie
Lavičková, Marie ; Hausenblas, Ondřej (vedoucí práce) ; Hník, Ondřej (oponent)
Práce se zabývá rozvojem čtenáře na druhém stupni základní školy se zaměřením na základní čtenářské strategie. Vyjasňuje pojmy funkční gramotnost a čtenářská gramotnost. Na základě mezinárodních výzkumů PISA a PIRLS zkoumá stav čtenářství českých žáků. Sleduje, jaké je zastoupení čtenářských strategií v RVP-ZV a pohlíží na některé řady učebnic, zda podporují čtenářství a podněcují k využívání strategií. Práce zkoumá, co je základními čtenářskými strategiemi, jaké je jejich uplatnění ve výuce, co žádá tato výuka po učiteli a jaká jsou její možná úskalí. Teoretické poznatky jsou ověřeny modelovými hodinami navržených výukových lekcí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.